субота, 13 лютого 2010 р.

НЕЛЮБОВ ДО ПЕРЕДПЛАТНИКІВ Є НАЙБІЛЬШОЮ ВАДОЮ ЗАХОПНИКІВ «КРИМСЬКОЇ СВІТЛИЦІ»

!
Ця психологічна нелюбов пояснюється просто – ті 2100-2200 передплатників газети на 2010 рік – прихильники Віктора Качули і його редакційної політики.

Ця психологічна нелюбов матеріалізується Пилунським як виконавцем рейдерського захоплення таким чином: передплатники отримують газету не першими як то було за часів Качули. Це унікальне ієзуїтське відношення до людей, які вже заплатили гроші, а, значить, довіряють газеті.

Ієзуїтство полягає саме в тому, що, зневажаючи передплатників, газету доставляють в першу чергу до кіосків. Передплатники, серед яких є і пенсіонери, 2-3 дні спостерігають цю несправедливість, яка і виливається у телефонні дзвінки Пилунському, який критику на свою адресу не сприймає абсолютно. Якщо є в світі щось абсолютне, то це нуль і несприйняття критики Пилунським. Це можна зрозуміти: людина поставлена столичними рейдерами, у яких була ще й мета знищити дух тих 2100-2200 передплатників ДОБРОСЛАВНОЇ газети з усієї України.

Висновок: захопники газети знищили дух українства в газеті і нівелюють той дух серед передплатників і читачів, пропонуючи сурогат «Кримської світлиці», насправді іншу газету під вкраденим ними заголовком, який здобув свою добру славу за 17 років існування.

ПЕРЕДПЛАТНИК

1 коментар:

  1. Нелюбов Пилунського до передплатників "Кримської світлиці" проявляється ще й у тому, що зникло спілкування із читачами. Взамін нам пропонують недолугі вступні статті редактора,написані на рівні восьмикласника.
    Це уже не газета,передплачена мною,а якийсь журнал з вільним графіком виходу.
    Або повертайте справжню "Кримську світлицю",або повертайте мої гроші!
    Тарас.

    ВідповістиВидалити