Ні для кого не секрет, що зовнішній вигляд газети має метою привернути увагу читача і на рівні підсвідомості несе величезну інформацію. Можна зрозуміти новітніх рейдерів газети, які в першому ж незаконно надрукованому числі поміняли шапку газети. Язик не повертається назвати це логотипом, який кияни безжально викинули.
Отже, опишемо, що бачить людина, яка підійшла до кіоску та передплатник газети, якого обдурили рейдери, підмінивши якісний інтелектуальний товар кольоровою жуйкою для очей.
На шапці газети маємо зображення трьох прапорів та фізичну карту Криму, герб автономії, загублену через маленький шрифт назву «кримська» та напис примітивним рубленим шрифтом «світлиця» жовтими літерами на темно-зеленому тлі. Таку комбінацію кольорів українською назвати важко, як і все інше. Також важко помітити духовний зв’язок цієї газети з материковою Україною.
Можна з великою ймовірністю припустити, що шапка газети робилась не в Криму, а в Києві, тому що психологічні недоліки того самого художника випирають і в назві газети «Культура і життя», де слово «життя» написано ще меншими літерами. Очевидно, що ті ж самі «київські дядьки», а зовсім не виконавець забаганок столичних рейдерів Пилунський, затверджували шапку (не логотип!!!) газети.
Оригінальний логотип газети «Кримська світлиця», відомий всім читачам газети, містить герб України, знамениті зернятка українського художника Нарбута та напис суто українським шрифтом. Все це розміщено на тлі блакитно-жовтих кольорів українського прапору. Логотип газети є суто українським, робився з любов’ю і душею.
Таким чином, один вигляд шапки нової газети відштовхує українця і будь-якого інтелектуального читача, який розуміється на символах та кольорах.
Висновок: шапка нової газети, рейдери якої вкрали собі добре ім’я «Кримської світлиці» та її майно, не тягне на логотип і зроблена без достатніх інтелектуальних та художніх зусиль дурною машиною, примітивно і космополітично.
Експерт
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар