неділю, 14 лютого 2010 р.

Стенограма прес-конференції Президента України Віктора Ющенка в Українському домі 12.01.2010

В.Ющенко:
… зараз, коли ми говоримо про закрите «Сяйво» чи «Кримську світлицю», про яку такий великий розголос. Я дам доручення, щоб спасти це видання. Я його спасу. Але, вибачте, я хочу, щоб вся нація розуміла, що бюджет країни по закону знаходиться не в Президента, а в Прем'єр-міністра. Я найду відповідь на «Кримську світлицю». Але цим я хочу ще раз підкреслити, не питайте, чому не закрите фінансування по голодомору, Мистецькому арсеналу, Батурину, Чигирину, «Кримській світлиці» чому не виділені кошти…

Анатолій Ковальчук, «Кримська світлиця»:
- Шановний Вікторе Андрійовичу! Протягом року в нас знищується культурологічна преса України. Міністр культури та туризму Вовкун незаконно звільнив з роботи керівника цієї культурологічної преси Івана Орендочку, який 18 років тяг її, рятував від різних негараздів. Тепер же почалася розправа над газетою «Кримська світлиця». Незаконно звільнено з роботи її головного редактора, справжнього українського патріота Віктора Качулу. Це видання дуже важливе для України і для Криму, оскільки воно єдине загальнокримське видання і єдине справді патріотичне і україномовне видання в Криму. Арештовано останній випуск цієї газети, робляться якісь спроби, щоб почати випуск «Кримської світлиці» тут, у Києві. Дурістю називають цю спробу патріотично налаштовані народні депутати України, дурістю і ми самі вважаємо цю спробу. Нас цікавить питання, чи буде дана належна оцінка діям міністра Вовкуна і чи буде справедливе вирішення цього питання?

В.Ющенко:
- Дякую. Буде! Я завтра отримаю доповідь міністра Вовкуна з приводу його рішення, щоб зрозуміти його позицію, чим він керувався, коли єдиний україномовний орган у Криму втратив свого головного редактора. Я знаю, що там є певна частина претензій міністра не скільки до редакційної політики, скільки до формування кадрової політики, чисельності і деяких структурних питань. Але в будь-якому випадку це не повинно було бути підставою для прийняття такого рішення. Я в цьому переконаний. Ми добре розуміємо, про що йде мова, про яке видання. Тому я дам доручення Главі Секретаріату Вірі Іванівні протягом двох днів створити комісію Секретаріату і по даному питанню запропонувати мені кінцеве рішення по врегулюванню цього питання. Два дні, прошу, дайте для того, щоб повноцінну відповідь на ваше запитання я міг сформулювати з урахуванням позиції міністра і роботи комісії.
12.01.2010 21:00
Прес-служба Президента України Віктора Ющенка

Стенограма прес-конференції Президента України Віктора Ющенка в Українському домі
http://www.president.gov.ua/news/16413.html
Слухати:
http://www.mediafire.com/?mchtlzkjyjj

Немає коментарів:

Дописати коментар