вівторок, 15 червня 2010 р.

Проти екс-редактора «Кримської світлиці» вирішили не порушувати справу

«Радіо Свобода» 15-06-2010

Рішення ухвалили «у зв’язку з відсутністю в діях Качули ознак складу злочину»

Прокуратура Залізничного району Сімферополя за результатами перевірки відмовила в порушенні кримінальної справи проти головного редактора єдиної в Криму україномовної газети «Кримська світлиця» Віктора Качули, раніше звільненого з цієї посади видавцем - Державним газетно-журнальним видавництвом Міністерства культури України. Про це сьогодні повідомив Комітет з моніторингу свободи преси в Криму, передає кореспондент Радіо Свобода.

За даними Комітету, таке рішення ухвалили «у зв'язку з відсутністю в діях Качули ознак складу злочину». Перевірка проводилася за заявою директора Державного газетно-журнального видавництва Мінкультури Віталія Сатаренка, підтриманою листом до Генпрокуратури народним депутатом України від НУНС В'ячеславом Ковалем.

Багатолітній головний редактор газети «Кримська світлиця» Віктор Качула був звільнений з посади наприкінці грудня минулого року за звинуваченнями у «систематичних порушеннях вимог наказів та розпоряджень» і «неналежному виконанні службових обов'язків». Качула назвав причини свого звільнення політичними. Новим редактором був призначений голова кримської організації НРУ, депутат кримського парламенту Леонід Пилунський (фракція «Рух-Курултай), а частина журналістів газети звільнилися з роботи.

У 2010 році нова редакція почала видавати «Кримську світлицю» у тримовному режимі, газета перейшла на двотижневий випуск, а з квітня - припинила вихід. Зараз газета не видається. Також з нового року не видається дитячий україномовний додаток «Джерельце».

Віктор Качула повідомив, що продовжує домагатися відновлення його у посаді головного редактора, зараз справа за його цивільним позовом слухається в місцевому суді Сімферополя.

Єдина в Криму повноцінна україномовна громадсько-політична і літературна газета «Кримська світлиця» виходила в Сімферополі з 1992 року. Станом на 1 січня 2010 року вона мала 2200 передплатників, а її разовий наклад сягав 3 тисяч примірників.

«Радіо Свобода»
http://www.radiosvoboda.org/archive/news/20100615/630/630.html?id=2072006

Немає коментарів:

Дописати коментар